Email:

info@atsotek.net

Mobile:

00905317112040 00905336368040

تضمین واردات کالا از اروپا و قوانین آن

تضمین واردات کالا از اروپا و قوانین آن

امروزه به علت تحریم ها در ایران واردات کالا از کشورهای اروپایی محدود شده است. اتحادیه اروپا شامل ۲۸ کشور می باشد که عبارتند از: سوئد، فرانسه، آلمان، اسپانیا، لوکزامبورگ، استونی، ایتالیا، اتریش، بریتانیا، پرتغال و … . در میان تمامی این کشور ها قطب اقتصاد و  صنعت در اروپا، کشور آلمان به حساب می‌آید که بیشترین صادرات را به کشور ایران دارد. با خارج شدن از برجام به طور قابل توجهی واردات کاهش پیدا کرد. اما می‌توان از طریق شرکت تضمینی واردات کالا از اروپا، واردات بدون دغدغه ای داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که دولت قوانینی را برای واردات کالا از اروپا وضع کرده است، که تمامی این فرایند باید بر اساس آن صورت پذیرد. برای درک بهتر، شرکت بازرگانی آتسوتک شما را به مطالعه‌ی ادامه‌ی این مطلب دعوت می‌نماید.

شناخت کامل شرکت واردات و ترخیص کالا از اروپا

شرکت بازرگانی آتسوتک با کارشناسان با تجربه و متخصص، وکلای حرفه‌ ای و مجرب و کارشناسان بازرگانی در زمینه صادرات و واردات در خدمت شما هموطنان عزیز هست. بخش بازرگانی هلدینگ آتسو در زمینه واردات و صادرات و تجارت با کشور‌ های دیگر در حال فعالیت می‌باشد و تمامی تلاش این شرکت این است که خدمات تامین کالا و تجاری و بازرگانی خود را بصورت مستقیم و بدون واسطه به هموطنان و شرکت های سراسر دنیا ارائه دهد. هلدینگ آتسو آماده تامین سفارشات و محصولات مورد نیاز شماست و هر آنچه که شما نیاز دارید در زمینه تجهیزات پزشکی و دارویی، فولاد و پتروشیمی و انواع دستگاه ها و پمپ های کارخانجات و هزاران محصول دیگر را از طریق ارتباطات گسترده با نمایندگی‌ ها و شرکت‌ های حاضر با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت تامین کند.
تضمین واردات کالا از اروپا و قوانین آن

شرکت تضمین واردات کالا از اروپا

تضمین کننده واردات از اروپا، شرکت‌هایی هستند که با ارائه ضمانت‌نامه، برای شما به عنوان وارد‌ کننده، در مقابل گمرکات کشور، ضمانت می‌دهند. برای واردات از اروپا به ایران، شما باید ابتدا یک شرکت بازرگانی را به عنوان نماینده خود در اروپا انتخاب کنید و سپس با این شرکت قرارداد ببندید. کمپانی بازرگانی آتسو به عنوان نماینده شما در اروپا، این تضمین ار به شما می‌دهد که واردات کالا بدون دغدغه و با هزینه ای کمتر داشته باشید. این شرکت ها به دلیل داشتن پرسنل مجرب و متخصص در زمینه واردات و صادرات و ترخیص کالا خدمات بسیار زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

در نظر داشته باشید اگر تاجر توانایی تحویل کالا در زمان مشخص شده را نداشته باشد و در زمینه ترخیص کالا ضعیف عمل کند، اعتبار خود را از دست خواهد داد. شرکت هایی که بصورت تضمینی کارهای مربوط به واردات کالا و ترخیص آن را انجام می دهند دارای پرسنل متفاوت در هر یک از بخش های تجارت هستند. زیرا که هر فرد در یک زمینه دانش و مهارت و تجربه بالایی دارد.

جهت آگاهی از مجموعه خدمات و دیگر مطالب خواندنی و آموزشی شرکت بازرگانی آتسوتک، اینجا کلیک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

منو