Email:

info@atsotek.net

Mobile:

00905317112040 00905336368040

آشنایی با مراحل واردات و ترخیص کالا از ترکیه

آشنایی با مراحل واردات و ترخیص کالا از ترکیه

امروزه خرید محصول از ترکیه و تحویل آن در ایران، بسیار آسان شده است. در سال های اخیر واردات از وان ترکیه بسیار مورد استقبال واقع شده است. شما می‌ توانید خرید خود را از طریق سایت ها و فروشگاه های آنلاین به صورت مستقیم و با کمترین هزینه انجام دهید. بنابراین به راحتی محصول مد نظر خود را از کشور ترکیه خریداری کنید و از طریق فعالیت های هوایی، دریایی و یا زمینی و در کوتاه ترین زمان، در کشور ایران تحویل بگیرید. البته در نظر داشته باشید انجام چنین کاری نیاز به افرادی با سابقه و آشنا به قوانین دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با مراحل واردات و ترخیص کالا از ترکیه به ایران آشنا کنیم. برای درک بهتر و آشنایی با مراحل واردات کالا از ترکیه و پرسودترین واردات از ترکیه ، شرکت بازرگانی آتسوتک شما را به مطالعه‌ی ادامه‌ی این مطلب دعوت می‌ نماید.

آشنایی با مراحل واردات و ترخیص کالا از ترکیه

کشور ترکیه به عنوان همسایه استراتژیک Strategia با ایران علاوه بر آن که از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است، برای تجارت گزینه مناسبی می‌ باشد. با این کشور از طریق راه های دریایی، هوایی و زمین ارتباط برقرار می‌ شود. از این رو می توان با کمترین هزینه کالا های مورد نظر خود را خریداری نموده و وارد کشور کنید. از آنجایی که این کشور با آسیا و اروپا ارتباط دارد، محصولات متنوع تری را دارا می‌ باشد. خرید مستقیم از ترکیه به دلیل جلوگیری از ورود اجناس خارجی به کشور ایران بیش از پیش رایج شده است. برای خرید مستقیم از ترکیه، می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین این کشور محبوب استفاده کنید. با توجه به قوانین و مقررات کشور، برخی از کالا های ترکیه در ایران ممنوع هستند. لذا، پیش از خرید، بهتر است با قوانین و مقررات کشور آشنا شوید.

آشنایی با مراحل واردات و ترخیص کالا از ترکیه

برای آن که بتوانید از امکان خرید اینترنتی بهره‌‌مند شوید، باید اقامت یا پاسپورت ترکیه را داشته باشید و یا باید دارای کارت اعتباری بین‌‌المللی باشید. در شرایط نداشتن کارت اعتباری و یا اقامت، کمپانی آتسوتک به شما کمک می‌کند تا بهترین و به صرفه‌ ترین خرید را داشته باشید. در چنین موقعیتی خرید اینترنتی از فروشگاه‌‌های ترکیه بسیار مقرون به‌ صرفه می‌باشد. ناگفته نماند که دیگر مجبور نیستید در شهر تردد کنید، در ترافیک بمانید و یا زمان زیادی را صرف گشت‌ و گذار در طبقات مختلف فروشگاه کنید. نکته بسیار جالب این است که خرید اینترنتی در ترکیه اغلب با تخفیف همراه می باشد. این تخفیف یا مستقیم روی اجناس اعمال می‌ شود و یا به‌ صورت غیر مستقیم بر اساس میزان خرید منجر به کاهش هزینه ارسال می‌ شود.

جهت آگاهی از مجموعه خدمات و دیگر مطالب خواندنی و آموزشی شرکت بازرگانی آتسوتک، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

منو