Email:

info@atsotek.net

Mobile:

00905317112040 00905336368040

آشنایی با آسان ترین سایت سفارش کالا از ترکیه

آشنایی با آسان ترین سایت سفارش کالا از ترکیه

امروزه خرید محصول از ترکیه و تحویل آن در ایران، بسیار راحت شده است. شما می توانید خرید خود را از طریق سایت ها و فروشگاه های آنلاین به صورت مستقیم و با کمترین هزینه انجام دهید. بدون صرف وقت زیاد و تحمل ترافیک های طولانی. بنابراین به راحتی محصول مد نظر خود را از کشور ترکیه خریداری کنید و از طریق فعالیت های هوایی، دریایی و یا زمینی و در کوتاه ترین زمان، در کشور ایران تحویل بگیرید. البته در نظر داشته باشید انجام چنین کاری نیاز به افرادی با سابقه و آشنا به قوانین دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با آسان ترین سایت سفارش کالا از ترکیه آشنا کنیم. اگر برای خرید مستقیم از ترکیه به ایران نیاز به کمک دارید، با ما تماس بگیرید.  برای درک بهتر، شرکت بازرگانی آتسوتک شما را به مطالعه‌ی ادامه‌ی این مطلب دعوت می‌ نماید. 

واردات کالا از ترکیه

کشور ترکیه به عنوان همسایه استراتژیک Strategia با ایران علاوه بر آن که از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است، برای تجارت گزینه مناسبی می‌ باشد. با این کشور از طریق راه های دریایی، هوایی و زمین ارتباط برقرار می‌ شود. از این رو می توان با کمترین هزینه کالا های مورد نظر خود را خریداری نموده و وارد کشور کنید. از آنجایی که این کشور با آسیا و اروپا ارتباط دارد، محصولات متنوع تری را دارا می‌ باشد. خرید مستقیم از ترکیه به دلیل جلوگیری از ورود اجناس خارجی به کشور ایران بیش از پیش رایج شده است. برای خرید مستقیم از ترکیه، می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین این کشور محبوب استفاده کنید. با توجه به قوانین و مقررات کشور، برخی از کالا های ترکیه در ایران ممنوع هستند. لذا، پیش از خرید، بهتر است با قوانین و مقررات کشور آشنا شوید.

آشنایی با آسان ترین سایت سفارش کالا از ترکیه

برای آن که بتوانید از امکان خرید اینترنتی بهره‌‌مند شوید، باید اقامت یا پاسپورت ترکیه را داشته باشید و یا باید دارای کارت اعتباری بین‌‌المللی باشید. در شرایط نداشتن کارت اعتباری و یا اقامت، کمپانی آتسوتک به شما کمک می‌کند تا بهترین و به صرفه‌ ترین خرید را داشته باشید. در چنین موقعیتی خرید اینترنتی از فروشگاه‌‌های ترکیه بسیار مقرون به‌ صرفه می‌باشد. ناگفته نماند که دیگر مجبور نیستید در شهر تردد کنید، در ترافیک بمانید و یا زمان زیادی را صرف گشت‌ و گذار در طبقات مختلف فروشگاه کنید. نکته بسیار جالب که خرید اینترنتی در ترکیه اغلب با تخفیف همراه است. این تخفیف یا مستقیم روی اجناس اعمال می‌ شود و یا به‌ صورت غیر مستقیم بر اساس میزان خرید منجر به کاهش هزینه ارسال می‌ شود. برای تجربه کردن آسان ترین سایت سفارش کالا از ترکیه با ما تماس بگیرید. 

نحوه واردات از ترکیه

این فرایند نیز مانند واردات از دیگر کشورها نیازمند طی کردن یک سری مراحل می باشد. از جمله مراحل واردات از ترکیه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اولین مرحله برای واردات کالا از ترکیه و یا کشور های دیگر، دریافت کارت بازرگانی می باشد. افراد برای دریافت این کارت می توانند به سازمان مربوطه مراجعه کرده و این کارت را در نوع حقیقی و یا حقوقی آن دریافت نمایند.
  • دومین مرحله تاجر باید زمینه فعالیت خود را مشخص کند. در واقع در این مرحله تاجران باید کشور و یا کشورهایی را که قصد فعالیت در آن را دارند مشخص نمایند.
  • در مرحله سوم نیاز به شناخت قوانین و مقررات روز دنیا جهت واردات و صادرات است. قوانین مربوط به واردات و صادرات کالا در هر کشوری بر اساس نیازهای روز آن کشور تنظیم شده است و با تغییر شرایط قوانین نیز تغییر می کند.
  • در این مرحله نیاز است شما کشورهای حوزه فعالیت و مشتریان یا تامین کننده کالا در این کشورها و قوانین تجارت در آن را بشناسید.
  • این مرحله، درخواست پیش فاکتور از تامین کننده و یا فروشنده کالا می باشد. وجود پیش فاکتور در تهیه مدارک و طی کردن مراحل ترخیص کالا بسیار حیاتی می باشد.
  • در مرحله ششم باید شفارش کالای خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنیم.
  • وقتی واردات کالا به مرحله هفتم می رسد بدان معنی است که این فرایند به مرحله پرداخت کالاهای خریداری شده می باشد.
  • مرحله هشتم واردات کالا مربوط به جابه جایی و حمل و نقل و بیمه کردن محموله تجاری وارداتی می باشد.
  • مرحله آخر مهمترین بخش از واردات کالا، ترخیص آن از گمرک می باشد. از جمله دشوار ترین مراحل در امر واردات کالا و تجارت بین الملل به حساب می آید.

آشنایی با آسان ترین سایت سفارش کالا از ترکیه

مزایای واردات از ترکیه به ایران

واردات کالا از ترکیه برای تاجران دارای مزایاهای بسیاری می باشد. به همین دلیل است که تاجران زیادی به واردات از ترکیه روی می آورند و به دنبال یافتن اطلاعات برای نحوه واردات از ترکیه می باشند. از جمله مزایایی که واردات از ترکیه برای تاجران به دنبال دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای مرز مشترک بودن کشور ترکیه با ایران
  • به علت نزدیکی به ایران هزینه حمل و نقل کمتری دارد.
  • واردات کالاهایی که بر اثر تحریم ها به شکور وارد نمی شود برای تاجران سود دهی بالایی دارد
  • حمل و نقل زمینی برای حمل و نقل کالاها و واردات از ترکیه بسیار آسان است.
  • کاهش هزینه های مربوط به تهیه ویزا
  • طی کردن سریع صفر تا صد مراحل واردات کالا از لحظه خرید تا خروج نهایی کالاها از گمرک به دلیل مسافت کم
  • دریافت آسان و راحت مجوز های مربوط به واردات کالا در نحوه واردات از ترکیه
  • امکان استفاده از تمامی گمرکات سرتاسر کشور در هنگام واردات از ترکیه به ایران

جهت آگاهی از مجموعه خدمات و دیگر مطالب خواندنی و آموزشی شرکت بازرگانی آتسوتک، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

منو