Email:

info@atsotek.net

Mobile:

00905317112040 00905336368040

معرفی شرکت خرید مستقیم از ترکیه

شرکت خرید مستقیم از ترکیه

در گذشته برای خرید از ترکیه و تهیه کالای مورد نظر باید به این کشور سفر می کردید. اما خرید از ترکیه و تحویل آن در ایران، بسیار گستره شده است. شما می‌توانید از طریق سایت ها و فروشگاه‌های آنلاین به صورت مستقیم و با کمترین هزینه خرید خود را انجام دهید. به همین دلیل به راحتی از طریق فعالیت های هوایی، دریایی و یا زمینی و در کوتاه ترین زمان، محصول مد نظر خود را از کشور ترکیه خریداری کنید و در کشور ایران تحویل بگیرید. در این مقاله به معرفی شرکت خرید مستقیم از ترکیه می پردازیم. برای درک بهتر، شرکت بازرگانی آتسوتک شما را به مطالعه‌ی ادامه‌ی این مطلب دعوت می‌نماید.

کشور تجاری توریستی ترکیه

کشور ترکیه دارای گستره شمالی جنوبی است که در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ مایل (۴۸۰ تا ۶۴۰ کیلومتر) امتداد دارد. اقتصاد ترکیه که در میان اقتصادهای نو ظهور و پیشرو در رشد طبقه‌بندی می‌شود، بیستمین اقتصاد بزرگ جهان است و دوازدهمین اقتصاد بزرگ براساس برابری قدرت خرید محسوب می‌شود. فرهنگ ترکیه شامل فرهنگ‌ها و آیین‌هایی به شدت متنوع است که از غرب آسیا، آسیای میانه، اروپای شرقی و سنت‌های قفقاز گرفته شده‌ است. برای رفتن به ترکیه باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. برخی از این نکات عبارتند از:

  • ترکیب منحصر به فرد فرهنگ شرق و غرب در ترکیه.
  • محل قرار گیری ترکیه در منطقه جغرافیایی خاورمیانه.
  • زبان رسمی ترکی استانبولی.

شرکت خرید مستقیم از ترکیه

خرید مستقیم از ترکیه چگونه است؟

ترکیه یکی از کشورهایی است که برای تجارت بسیار مناسب است. به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در منطقه خاورمیانه و جنوب شرق اروپا، دارای بازار بسیار بزرگ و پویاست. با توجه به موقعیت جغرافیایی ترکیه، این کشور توجه گردشگران و مسافران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند و همچنین برای تجارت نیز بسیار مناسب است. یکی از روش های رایج، خرید مستقیم از ترکیه است که محصول یا برندهای مختلف را می‌توان تهیه کرد. بعضی از مردم گمان می‌کنند خرید مستقیم از ترکیه فقط با سفر به این کشور امکان پذیر است در حالی که اصلا اینطور نیست. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی در سراسر دنیا می‌توانید بدون متحمل شدن هزینه از خود افراد و یا از فروشگاه‌ها به صورت مستقیم از ترکیه خرید داشته باشید. فقط توجه داشته باشید که از سایت های معتبر خرید انجام دهید. خرید بی واسطه از ترکیه یک شیوه نوین برای دستیابی به کالاهاییست که امکان خرید حضوری آن‌ها را ندارید.

راهی دیگر برای خرید مستقیم از طریق فروشگاه‌های رابط 

بعضی از فروشگاه‌های ایرانی نیز هستند که می‌توانند برای شما خرید مستقیم از ترکیه را انجام دهند. این سایت ها اغلب یا نمایندگی برندهای ترکیه ای هستند، و یا می توانند این کار را به صورت مستقیم انجام دهند. البته خریداران ترجیح می دهند خودشان در این سایت ها ثبت سفارش انجام دهند.

شرکت خرید مستقیم از ترکیه

مزایای خرید مستقیم از ترکیه

  • کارمزد پایین:

از مزایای خرید مستقیم از ترکیه می‌توان به کارمزد پایین در خرید اشاره کرد. در واقع شما می‌توانید تمامی وسایل مورد نیاز خود را از یک جا خریداری کنید بدون آن که مجبور به پرداخت کارمزد زیاد و غیر متعارف باشید.

  • ارسال سریع و به موقع:

مجموعه های وارداتی و یا اشخاص حقوقی که جنسی را خریداری می‌کنند تمایل دارند که در سریع ترین زمان به دستشان برسد. سایت هایی که کالاهای برند ترکیه را عرضه می کنند مانند شرکت بازرگانی آتسوتک بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان ممکن کالای شما را ارسال کرده و شما را منتظر نمی‌گذارند.

  • تضمین سلامت کالا:

ضمانت سلامت کالا یکی از مزایایی است که به هیچ وجه نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. زیرا اساس دریافت و بیزینس Business واردات و یا صادرات در تضمین سلامت کالاست. تصور اینکه یک مجموعه حین دریافت محصولات یا اجناسش با محصول و جنس معیوب مواجه شود، کابوسی بس هولناک است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر خدمات شرکت بازرگانی آتسوتک، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

منو