Email:

info@atsotek.net

Mobile:

00905317112040 00905336368040

شناخت مسیر اصلی خرید مستقیم از ترکیه در ایران

مسیر اصلی خرید مستقیم از ترکیه در ایران

امروزه خرید محصول از ترکیه و تحویل آن در ایران، بسیار گستره شده است. که می‌توان از طریق سایت ها و فروشگاه های آنلاین به صورت مستقیم و با کمترین هزینه خرید خود را انجام دهید. به همین دلیل به راحتی از طریق فعالیت های هوایی، دریایی و یا زمینی و در کوتاه ترین زمان، محصول مد نظر خود را از کشور ترکیه خریداری کنید و در کشور ایران تحویل بگیرید. در این مقاله به شناخت مسیر اصلی خرید مستقیم از ترکیه در ایران می پردازیم. برای درک بهتر، شرکت بازرگانی آتسوتک شما را به مطالعه‌ی ادامه‌ی این مطلب دعوت می‌نماید.

شناخت مسیر اصلی خرید مستقیم از ترکیه در ایران

کشور ترکیه به عنوان همسایه استراتژیک Strategia با ایران علاوه بر آن که از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است، برای تجارت گزینه مناسبی می‌ باشد. با این کشور از طریق راه های دریایی، هوایی و زمین ارتباط برقرار می‌ شود. از این رو می توان با کمترین هزینه کالا های مورد نظر خود را خریداری نموده و وارد کشور کنید. از آنجایی که این کشور با آسیا و اروپا ارتباط دارد، محصولات متنوع تری را دارا می‌ باشد. خرید مستقیم از ترکیه به دلیل جلوگیری از ورود اجناس خارجی به کشور ایران بیش از پیش رایج شده است. برای خرید مستقیم از ترکیه، می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین این کشور محبوب استفاده کنید. با توجه به قوانین و مقررات کشور، برخی از کالا های ترکیه در ایران ممنوع هستند. لذا، پیش از خرید، بهتر است با قوانین و مقررات کشور آشنا شوید.

مسیر اصلی خرید مستقیم از ترکیه در ایران

برای آنکه بتوانید از امکان خرید اینترنتی بهره‌مند شوید، باید اقامت یا پاسپورت ترکیه را داشته باشید و یا باید دارای کارت اعتباری بین‌المللی باشید. در شرایط نداشتن کارت اعتباری و یا اقامت، کمپانی آتسوتک به شما کمک می‌کند تا بهترین و به صرفه‌ترین خرید را داشته باشید. در این شرایط خرید اینترنتی از فروشگاه‌های ترکیه بسیار به‌صرفه است. دیگر مجبور نیستید در شهر تردد کنید، در ترافیک بمانید و یا زمان زیادی را صرف گشت‌وگذار در طبقات مختلف فروشگاه کنید. تنها با مراجعه به سایت‌های فروشگاهی یا استفاده از اپلیکیشن‌های خرید می‌توانید هرچه را که لازم دارید با تخفیف‌های عالی دریافت کنید. خرید اینترنتی در ترکیه اغلب با تخفیف همراه است. این تخفیف یا مستقیم روی اجناس اعمال می‌شود و یا به‌صورت غیرمستقیم بر اساس میزان خرید منجر به کاهش هزینه ارسال می‌شود.

اهمیت و ضرورت خرید از ترکیه و تحویل کالا در ایران

بسیاری از شرکت های خارجی تمایل دارند با رعایت شرایط تحریم کالاهای خود را به ایران صادر کنند، زیرا که ایران دارای بازارهای مهم بوده است. این کار را می‌توان طبق اصول و مقررات گمرکی به راحتی انجام داد. در این باره موانع و مسائلی نیز برای تحویل کالا در ایران وجود دارد، که باعث تاخیر در تحویل کالا و یا حتی مسدود شدن مسیر صادرات می شود. خرید و واردات کالا از ترکیه نیازمند اخذ مجوز و طی کردن مراحلی نظیر گذراندن از گمرک، پرداخت مالیات و عوارض و غیره می باشد که گاهی اوقات پیچیدگی ها و مشکلات خاص خود را دارد.

مسیر اصلی خرید مستقیم از ترکیه در ایران

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر خدمات شرکت بازرگانی آتسوتک، با ما تماس بگیرید.

2 Comments

  1. سلام وقتتون بخیر من یک سوال داشتم اگر محصولی بخواییم از چین وارد کنیم چقدر زمان میبره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

منو