Email:

info@atsotek.net

Mobile:

00905317112040 00905336368040

آشنایی با مسیر اصلی خرید مستقیم از اروپا در ایران

مسیر اصلی خرید مستقیم از اروپا در ایران

گاهی پیش می‌آید که شما نیاز به محصولی دارید که در داخل کشور موجود نیست. بنابراین به سایت های خارج از کشور مراجعه می‌کنید. خرید از سایت های خارج از ایران دلایل متفاوتی دارد، از جمله قیمت پایین‌تر کالا، وجود کالاهایی در خارج از کشور که در داخل کشور وجود ندارند، یا حتی به دلیل تنوع بیشتر محصولات. در این مقاله قصد داریم آشنایی با مسیر اصلی خرید مستقیم از اروپا در ایران را برای شما شرح دهیم. برای درک بهتر این مطلب، شرکت بازرگانی آتسوتک شما را به مطالعه‌ی ادامه‌ی این مطلب دعوت می‌نماید.

همه چیز درباره خرید مستقیم از اروپا

با توجه به افزایش کارهای روزمره مردم، شلوغی شهر و زمان‌بر بودن خرید حضوری، عموم مردم خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند. این امر در دنیا بسیار پر طرفدار و گسترده شده است. از سوی دیگر خرید از شهر یا کشوری دیر کار بسیار دشواری است که از طریق خرید اینترنتی به راحتی انجام می‌شود، که در وقت و زمان و هزینه نیز صرفه جویی می‌شود. در اینجا ما قصد داریم مسیر اصلی و مستقیم خرید از اروپا را در اختیار شما قرار دهیم. 

مسیر اصلی خرید مستقیم از اروپا در ایران

خرید اینترنتی چیست؟

خرید آنلاین فرایندی است که طی آن مشتریان به صورت مستقیم کالا، خدمات و غیره را از فروشنده بدون خدمات واسطه از طریق اینترنت خریداری می کنند. خریداران می توانند از فروشگاه های اینترنتی به راحتی و در خانه خود دیدن کرده و تنها با نشستن در مقابل کامپیوتر، خرید خود را انجام بدهند. بزرگترین مزیت خرید آنلاین راحتی است زیرا می توان آن را از هر کجا، در هر زمان و حتی از طریق تلفن های همراه هوشمند انجام داد، زیرا تنها کاری که برای این کار لازم دارید این است که یک اتصال اینترنتی مناسب داشته باشید. شما با مشکل روبرو نمی‌شوید مانند مغازه خیلی دور است یا ممکن است بسته باشد. همچنین، خرید آنلاین به طور معمول ارزان تر از خرید حضوری تمام می‌شود.

تفاوت خرید از سایت های داخلی و خارجی

مهم ترین تفاوت خرید از سایت های داخل کشور با سایت های خارجی این است که در خرید از سایت های خارجی، پرداخت های شما به صورت ارزی است. بنابراین برای خرید از سایت هایی مثل آمازون Amazon، ای بی eBay یا علی اکسپرس و یا سایت های دیگر اروپایی یا آمریکایی شما به کارت اعتباری credit card نیاز دارید. در سال های اخیر با توجه به تحریم های اقتصادی ایران متأسفانه شهروندان اینترنتی از دسترسی مستقیم به چنین خدماتی محروم هستند. ایران جزو 5 کشوری است که شبکه بانکی‌آن به شبکه بانکی و پولی جهانی متصل نیست. شرکت هایی نظیر ویزا کارت و مسترکارت هیچ خدماتی را در آن ها ارائه نمی کنند. برای حل این مشکل برای کاربران ایرانی کمپانی بازرگانی آتسو به شما کمک می‌کند تا خرید خود را قانونی و به راحتی انجام دهید.

مسیر اصلی خرید مستقیم از اروپا در ایران

شرکت های واسطه برای خرید از سایت های اروپا از طریق پرداخت ریالی

دیدیم که در شرایط اقتصادی کنونی کشور خرید مستقیم از اروپا بسیار دشوار و ناممکن است. از طرف دیگر لازم است شما هزینه گمرک کالاهای خریداری‌شده خود را به محض ورود به کشور پرداخت کنید. بنابراین خرید مستقیم از کشور های اروپایی عملا به صرفه نیست. خرید از سایت ها به کمک شرکت های واسطه مقدور است. برای خرید غیرمستقیم لازم است شما لینک محصول مورد انتخاب خود را برای کارشناسان شرکت مربوطه ارسال کنید، و با پرداخت هزینه محصول به علاوه هزینة حمل و نقل کالا (با توجه وزن و مشخصات دیگر کالا) به صورت ریالی خرید خود را نهایی کنید. این شرکت‌ها مانند کمپانی آتسو، سفارشات شما را در کشور های دیگری که این سایت ها شعبه دارند دریافت می کنند و به دست شما می ‌رسانند.

جهت آگاهی از مجموعه خدمات و دیگر مطالب خواندنی و آموزشی شرکت بازرگانی آتسوتک، اینجا کلیک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

منو